Piracka Tawerna
Gra escape 12+

Piracka Tawerna

1 - 12 osób60 minutPrzeciętny
Zacznij swą przygodę w tawernie, gdzie przechwałkują się piraci i szynkarz oferuje kapitalną szansę! Mapa do skarbu czeka, ale Kruczy Willy nie jest łatwym celem. Miej się na baczności!
Duża firmaNowicjuszomZ dziećmiNowicjuszomNowicjuszomDuża firma

Przeciętny
Nie straszny
Bez aktorówAktorzy
Polski, EnglishJęzyk gry
O escape roomie

Każda przygoda ma gdzieś swój początek, zaś te najlepsze zaczynają się przy kuflu taniego grogu. Nie ma co, bogatymi piratami nie jesteście, choć na luksusy czas nadejdzie. Wszak to idealna szansa! Spędzając wieczór w lokalnej tawernie otrzymaliście kapitalną ofertę od tutejszego szynkarza. Ależ to będzie draka! Postrach mórz - Kruczy Willy właśnie rozrabia, wespół ze swą watahą. Wieść głosi (tudzież przechwałki samego Willego!), iż na ostatnim rabunku (a jakże!) nawinęła mu się mapa wiodąca do rzekomo istniejącego skarbu Blundr'a, ukrytego gdzieś pośród skał nie do wypatrzenia z bocianiego gniazda. Jak na zacne towarzystwo oprychów przystało musiało dojść do srogiej chryi. A gdzie awantura, tam i miejsce na niewielki szwindel się znajdzie. Przepychanki zamieniły się w bójkę, a ta wnet w regularną bitwę nieopodal kei! Przerwano wszelkie aktualne pijatyki, a od zakładów, kto komu czym przyrąbie mogła rozboleć głowa. Szynkarz wyrzucił całą tłuszczę przed lokal, pominąwszy jednak kilku huncwotów - Was. To właśnie wówczas dowiedzieliście się o co tak naprawdę chodzi karczmarzowi. Mapa jest gdzieś w izbie tawerny. Willy nie należy jednak do najgłupszych piratów, więc miejcie się na baczności!

Atmosfera-
Czystość-
Dynamiczność-
Puzzle-
Praca zespołowa-
Fabuła-

Lokalizacja

Płatny Parking
Szafa
Strefa oczekiwania

Opinie

Brak recenzji

Inne escape roomy w tej lokalizacji

Plan na Włam
Cela nr 4

Podobne Pokoje Ucieczki