Całe życie spędziłeś we wsi położonej w cieniu Czarnego Zamku. Opuszczona warownia była niegdyś główną siedzibą legendarnego Króla Artura. Dziś jednak nikt nie wie co czai się pośród murów tej fortecy. Po zamordowaniu władcy, najprawdopodobniej za pomocą zmyślnej trucizny, fortecę ogarnął chaos. Magowie w trosce o dobro rodziny królewskiej zapieczętowali Czarny Zamek potężnymi czarami, niemniej wściekły i żądny bogactw motłoch zdołał splądrować część warowni, a samo wejście zostało w trakcie walk niefortunnie zasypane, niszcząc bezpowrotnie drogę do zamczyska. Stan ten trwałby nadal, gdyby nie fakt, że lokalni górnicy przypadkiem odkryli opuszczony szyb wiodący aż do podnóża Czarnego Zamku. Przerażeni znaleziskiem górnicy uciekli i zawiadomili Radę Miasta, a ta po długich naradach podjęła jedyną sensowną decyzję. Dotychczasową sielankę Twojego życia zburzyły zasłyszane na targu plotki, które rychło okazały się prawdą. Zostałeś wezwany przed Radę, gdzie dowiedziałeś się, że opuszczone mury Czarnego Zamku kryją coś więcej, niż tylko stertę kurzu i gromadę pajęczyn. W warowni tej ukryty został legendarny i potężny oręż, Excalibur, który po zabójstwie króla zaklęty został na wieki w kamiennym posągu. Jest to symbol władzy królewskiej, który nie może wpaść w niepowołane ręce. Rozkaz jest więc jasny - musisz odnaleźć miecz Króla Artura. Problem w tym, że plotka gminna niesie się bardzo szybko, a na trop starożytnego miecza wpadli szpiedzy z sąsiedniego kraju i lada dzień posiądą wiedzę jak go wydobyć. Aby zdobyć przewagę wskazano Ci alternatywną, odkrytą kilka dni temu przez górników drogę do Zamku. Wahasz się.. Ale tylko przez chwilę. Pomimo zbliżającej się burzy wspinasz się pośród górskich urwisk aż do stóp twierdzy. Wreszcie możesz pomóc w odbudowie królestwa. Czy uda Ci się zdobyć miecz?
Opinie
Brak recenzji